hej

Kära alla och absolut ingen överhuvudtaget,
 
jag vet inte riktigt hur jag skall börja eller vart jag vill komma. Jag har faktiskt inte den ringaste aning om mitt syfte med att börja blogga igen, men det är något jag saknat. Känslan av att ha skapat något riktigt vackert i textformat, att ohämmat få tala ut om hur mycket man stör sig på något socialt fenomen eller att helt enkelt bara ha någon att prata med. Vem som lyssnar är egentligen oväsentligt, poängen ligger mera i självterapeutiskt syfte. Jag kommer inte att begränsa mina skriverier till någon särskild kategori. Precis som förut är detta ingen modeblogg, ingen fotoblogg, ingen samhällsblogg eller projektblogg där jag varje dag slänger in långa dokumenteringar om till vilken grad jag under dagen lyckats eller misslyckats med mitt livsmål att leva grönt eller springa 80 min på löpmattan. Detta är bara jag och mina djupaste eller fullständigt betydelselösa tankar.
 


Allmänt | |
Upp