10 andetag

- 22 år gammal livsnjutare/lost cat från Helsingfors
- spenderar alldeles för mycket tid degandes i sängen med min underbara soulmate och pojkvän, eller lyckligt svajande på diverse lokala dansgolv (oftast stammisstället Roska eller något inte alldeles för sunkigt underground rave).
- är en sucker för kärlek, inifrån vackra människor, långa djupa konversationer mitt i natten, filmer, böcker, konst och musik som har en omskakande inverkan, brownies, manliga händer, festivaler, rött läppstift och mjukisdjur.
- har extremt svårt för arroganta människor, statusfixering, Hanken, dubstep, trångsynthet, oförmåga att empatisera, gruppbeteende, falskhet och konstlad optimism.
- lider av medelsvår insomnia och är aldrig för trött för att hållas vaken
- har äckligt dåligt ansiktsminne, på gränsen till patologiskt och glider ofta förbi mina bekanta på stan utan att inse vem de är
- har en bred kunskap inom psykologi
- är mycket dålig på slut inom hela spektrummet förhållanden till att slå på luren efter ett samtal eller läggdags.
- är en lojal och kärleksfull vän
- kan ibland verka extremt cynisk och depressiv i mina texter och skriverier, jag brukar säga att jag ofta skriver för att sedan orka le och vara konstruktiv i det verkliga livet.
Allmänt | |
Upp